Modifiye
Modifiye hakkında teorik, retorik şalala!!
Anasayfa
Prestijli MeganeYayınlanma admin tarafından 01 Mayıs 2007 Kategori: Modifiye Genel 1 Yorum Etiketler: yok
Türkiye’nin en çok satılan otomobili olma başarısını sürdüren Megane Sedan’ın versiyonları arasına donanımı ile farklılaşan yeni bir özel seri eklendi. Extreme adını alan bu özel seri ile Megane Sedan, daha şık görünüyor. Özel Seri olarak satışa sunulan Megane Sedan Extreme, 35 bin 590 YTL’den başlayan anahtar teslim fiyatına sahip. Megane Sedan Extreme’de, Authentique versiyonunda standart olarak sunulan tüm ekipmanlara ek olarak, 16 inç alüminyum alaşımlı jantlar, ön sis farları, gövde rengi yan çıtalar ve koruma …
İki yüzlü Mercedes piyasaya sunulduYayınlanma admin tarafından 01 Mayıs 2007 Kategori: Modifiye Mercedes-Benz 4 Yorum Etiketler: yok
Alman üretici Mercedes’in orta-üst sınıftaki temsilcisi C Serisi, yepyeni tasarımı ve teknik özellikleri ile 55 bin Euro’dan başlayan fiyatlarla Türkiye’de piyasaya sunuldu. Avantgarde, Elegance ve Classic donanım seçeneklerine sahip olan yeni C Serisi, 14 Nisan tarihinden itibaren Mercedes-Benz Türk bayilerindeki yerini aldı. Yeni C Sınıfı öncüsünden 5.5 santimetre daha uzun ve 4.2 santimetre daha geniş tasarlanmış. Yeni C Serisi, geniş iç mekanı ile daha fazla konfor sunmayı hedefliyor. Ayrıca aracın ön omuz mesafesi de selefine …
Yeni Fiat Scudo yüzünü gösterdiYayınlanma admin tarafından 01 Mayıs 2007 Kategori: Modifiye Fiat 10 Yorum Etiketler: yok
Fiat ürün gamının ticari araç segmentindeki temsilcisi ve Avrupa’da en çok tercih edilen modellerinden Fiat Scudo tamamen yenilendi.
Düşük motor seçeneğinde otomatik vites olsaydı…Yayınlanma admin tarafından 01 Mayıs 2007 Kategori: Modifiye 0 Yorum Etiketler: düşük motor, otomatik vites
C30 ile markanın Türkiye’deki yaş ortalamasını gençleştirmeyi hedefleyen Volvo’nun tek dezavantajı ise C30′da otomatik vites seçeneğinin sadece 2.5 litrelik üst motor versiyonlarında yer alması. Sadece manuel vitesin yer aldığı 1.6 litrelik motor seçeneğine sahip C30′ların fiyatı 42 bin 400 YTL’den başlarken otomatik vitesin yer aldığı üst motorlarda ise fiyat 79 bin YTL’ye çıkıyor.
Dizel kullananlara öneriler…Yayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Modifiye Genel 1 Yorum Etiketler: yok
Son 7 yılda Türkiye’de dizel otomobillerin pazardan aldığı pay 30 kattan fazla artış göstermesi üzerine Otoyaşam olarak açtığımız dizel dosyasına bu hafta dizel motorların bakımı ve dikkat edilmesi gerekenlerle devam ediyoruz.
Benzinli motorlara göre değişik bir çalışma sistemine sahip olan dizel motorların kullanımı ve bakımında önemli farklılıklar bulunuyor. Bilgi eksikliği veya dikkatsizlik nedeniyle yapılan yanlışlar dizel araçlarda ciddi sorunlar ortaya çıkartıp size pahalıya mal olabiliyor. Dolayısıyla dizel araçların bakımı ve kullanımı hakkında temel bilgilere sahip olmanız …
DUMP VALVEYayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Teknik Bilgiler 2 Yorum Etiketler: yok
Dump Valve, turbo beslemeli otomobillerde turbo basıncını sürekli yüksek tutarak gaz tepkisini arttırmak için üretilmiş bir parçadır.
Turbo beslemeli otomobillerde ayak gazdan çekildiğinde turbo hala dönmeye devam etmektedir, fakat turbonun bastığı havanın gideceği bir yer olmadığı için oluşan yüksek basınç turbo pervanesine büyük bir kuvvet uygulayarak pervaneyi aniden yavaşlatır. Gaza tekrar bastığınızda turbo basıncının tepe noktasına gelebilmesi için pervaneyi tekrar hızlandırmak gereklidir ve bu esnada istenilen turbo basıncı elde edilemediği için büyük bir …
Aşırı Besleme ve Turbo ŞarjYayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Teknik Bilgiler 4 Yorum Etiketler: yok
Genellikle motorun modifiyesinde sağlanmaya çalışılan daha fazla basınçlı soğuk hava girişi ve bunu belirli oranlarda besleyebilecek yakıt enjeksiyonudur. Yanma odasında patlayarak piston hareketini sağlayan hava benzin karışımında benzin oranı hava oranına göre çok azdır. Genellikle 14:1 veya 15:1 gibi hava:benzin oranları ile bu patlama gerçekleşmektedir.
İçeri giren havadaki moleküllerin yoğun olması en önemli faktördür. Bu da ısı farkına göre değişir. Soğuk hava sıcak havadan çok daha yoğundur. İçeri giren hava ne kadar …
Turba Araçlar için Chip TuningYayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Teknik Bilgiler 2 Yorum Etiketler: yok
Turbo araçlardaki chip tuning uygulamalarında, diğer araçlardaki uygulamalarda yapılan tüm ayarların yanında motorun Turbo Basıncı da arttırılarak %35′lere varan güç ve tork kazançları elde edilebilmektedir.Benzinli veya dizel tüm turbo beslemeli motorlara yapılabilen bu uygulama sonucunda başka hiçbir modifiye işlemine gerek kalmaksızın elde edilen güç artışı inanılmaz boyutlardadır.Superchips, turbo beslemeli motorların dayanıklılığını ve performansını arttırmak için chip tuning’in yanında ayrıca özel turbo modifikasyon ekipmanları da sunmaktadır.
Chip Tuning Nedir?Yayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Teknik Bilgiler 3 Yorum Etiketler: yok
Chip tuning yeni nesil enjektörlü araçlarda bulunan elektronik kontrol ünitesindeki yazılımın araçta istenilen özelliklere göre değiştirilip aracın performansının arttırılma işlemidir.Atmosferik araçlarda %6 ile %10 arasında, turbo, benzinli ve turbo dizel araçlarda %15 ile %30 arasında güç artışı elde edilmektedir.Normal kullanımda %4 ile %8 arasında yakıt ekonomisi sağlanabilmekte.Chip tuning işlemi elektronik kontrol ünitesinde yazılımı bulunduran parçanın değiştirilmesi veya yeni baştan programlanması ile gerçekleştirilmektedir.Çoğu otomobilde geçerli, eski chip’in yerine yeni bir chip takmanın yanında Ford’larda farklı bir …
TEK BİR TUŞA BEDEL 150 HP: NOSYayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Modifiye Haberleri 9 Yorum Etiketler: yok
Açılımı Nitrous Oxide olan NOS uygulaması, güç arttırmanın en etkili yollarından bir tanesidir. İçten yanmalı bir motorun gücü, dışarıdan aldığı oksijeni, püskürttüğü yakıtla ne kadar şiddetle patlatabildiğine bağlıdır. Motor modifiyesinin genel amacı motora giren hava (oksijen) benzin karışımını arttırmak ve bu suretle içerdeki patlamayı şiddetlendirmektir.
Yani, sistemdeki iki ana değişken, yakıt ve oksijendir. Yakıtın depolanması ve aktarılması nispeten kolaydır. Fakat alınan hava miktarının arttırılması ek çalışmalar gerektirmektedir ve genellikle modifiyenin konusunu bu …
Modifiye Nedir?Yayınlanma admin tarafından 10 Mart 2007 Kategori: Modifiye Bilgileri 4 Yorum Etiketler: yok
Motorun gücünü artırmak, fren sistemini güçlendirmek, kabin ve karoserde bir takım değişiklikler yapmak,aracın daha süratli görüntüsü ve hızıyla dikkati çeken bir otomobil haline getirilmesi için yapılan değişikliklerdir.Diğer otomobillerden ayırt edilen en büyük özellik de bu olsa gerek.Modifiyenin en çarpıcı özelliği motor gücünü artırmaktır. Daha geniş piston kullanmak ya da eksantrik milinin derecesini değiştirmek, motora güç kazandırmanın en etkin yolları. Bununla birlikte, elektronik beyin programının geliştirilmesi ve hava emmeyle egzoz sisteminin modifikasyonu. …
Son Yorumlar
Yeni Fiat Scudo yüzünü gösterdi yazısı için necip
Yeni Fiat Scudo yüzünü gösterdi yazısı için necip
TEK BİR TUŞA BEDEL 150 HP: NOS yazısı için akyüz motor
Yeni Fiat Scudo yüzünü gösterdi yazısı için Fatsalım 52
DUMP VALVE yazısı için asum
Yeni Fiat Scudo yüzünü gösterdi yazısı için hasan
Chip Tuning Nedir? yazısı için focus2004
DUMP VALVE yazısı için taner
TEK BİR TUŞA BEDEL 150 HP: NOS yazısı için soner
Prestijli Megane yazısı için ünal
Nuts Network Şubeleri
Angelina Jolie
Arabalar
Astrolog
Bebekler
Beslenme
Bilim ve Teknoloji
Cinsellik
Dini
Diziler
Filmler
Hayvanlar
Kadınlar
Kitaplar
Komikler
Magazin Haberleri
Modifiye
Modifiye TV
Müzik
Pratik Bilgiler
Sağlık
Spor Haberleri
Son Yazılar
Prestijli Megane
İki yüzlü Mercedes piyasaya sunuldu
Yeni Fiat Scudo yüzünü gösterdi
Düşük motor seçeneğinde otomatik vites olsaydı…
Dizel kullananlara öneriler…
DUMP VALVE
Aşırı Besleme ve Turbo Şarj
Turba Araçlar için Chip Tuning
Chip Tuning Nedir?
TEK BİR TUŞA BEDEL 150 HP: NOS
Kategoriler
Modifiye
Modifiye Arabalar
Modifiye Bilgileri
Modifiye Duvarkağıtları
Modifiye Genel
Modifiye Haberleri
Modifiye Resimleri
Modifiye Videoları
Modifiye İller
Sanal Modifiye
2 Ocak 2008 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder